گروه معماری بنیستا

دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس

دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس به روش‌های متفاوت طراحی می‌شود. در این مطلب از گروه معماری بنیستا درباره انواع طراحی دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس بیشتر توضیح می‌دهیم تا بتوانید با توجه به شرایط و امکانات مورد نیازتان از آن‌ها به خوبی استفاده کنید.

خانه‌های دوبلکس به چه سبک هایی تقسیم بندی می‌شوند؟

خانه دوبلکس با ویژگی‌های خاص خود به دسته‌های مختلفی تقسیم بندی می‌شود و با توجه به ویژگی‌های خود می‌تواند سبک‌های متنوعی را به خود اختصاص دهد. از این رو بهتر است برای انتخاب سبک مورد نظر خود، ابتدا خانه دوبلکس مورد نظرتان را با در نظر گرفتن سبک انتخابی‌تان بشناسید و سپس تصمیم خود را بگیرید.

ویلاهایی که به سبک دوبلکس طراحی می‌شوند، به صورت دو طرف حیاط و به صورت نیم باز طراحی می شوند. در ویلاهای دوبلکس برای راحتی ساکنین، آشپزخانه نیز به همراه سرویس بهداشتی تعبیه شده است. ویلای دوبلکس، به دلیل امکانات و تجهیزات بیشتر، معمولا از سبک‌های دیگر معماری مانند حیاط پشتی و. متمایز است.

قیمت ویلاهای دوبلکس

ویلاهای دوبلکس در تهران، با توجه به این که از امکانات و تجهیزات بیشتری در طراحی آن‌ها استفاده می‌شود، قیمت بالاتری دارند. ویلاهای دوبلکس در هر منطقه‌ای دارای ویژگی‌های مخصوص به خود هستند.

برای دیزاین ویلاهای دوبلکس مدرن باید نکات بسیاری را مد نظر قرار داد. یکی از اصلی‌ترین ویژگی های طراحی ویلا دوبلکس مدرن، استفاده از تجهیزات مدرن و مدرن در سقف است. ویلاهای دوبلکس مدرن در طراحی سقف، سادگی را حفظ کرده‌اند.

همچنین طراحی سقف‌های مینیمال سبب می‌شود تا استفاده از متریال از بین برود. از مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی سقف‌های لوکس و مدرن می‌توان به استفاده از نورپردازی‌ های مدرن و خاص اشاره کرد.

دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس بنیستا

سبک خاص طراحی در دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس به دلیل فاصله ی مناسب، دارای زیبایی بیشتری نسبت به ویلاهای دیگر است. از جمله امکانات فضای داخلی ویلا، می‌توان به تخت خواب و مبلمان راحتی اشاره کرد.

آنچه که در این جا به آن می‌پردازیم، طراحی داخلی یک ویلا به سبک مدرن می‌باشد. در طراحی داخلی ویلاهای مدرن از ترکیب رنگ‌های سفید و صورتی استفاده می‌شود که بسیار زیبا و شیک هستند و چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کنند.

ویلاهای مدرن به طور کلی دارای فضایی راحت و دلنشین برای اقامت هستند و هر فرد خوش ذوق و سلیقه‌ای با استفاده از این نوع طراحی می‌تواند در آن به آرامش نسبی برسد. در طراحی داخلی ویلا با سبک مدرن به خوبی از رنگ‌های سرد و گرم استفاده می‌شود و استفاده از نورپردازی، کفپوش، مبلمان و. در آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

برای دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس از کدام سقف ها استفاده می شود؟

یکی از رایج‌ترین سقف‎ ها برای منزل ساحلی استفاده از سقف‌های شیروانی می‌باشد. این نوع سقف‌ها به این علت که در ارتفاع بالایی قرار گرفته‌اند بسیار پر استفاده‌اند و برای ساخت آن‌ها از بتن استفاده می‌شود.

این نوع سقف‌ها با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد خود می‌توانند تا 99 درصد از رطوبت محیط را جذب خود نمایند. همچنین این نوع سقف‌ها به علت داشتن وزن بسیار کم، قابل نصب بر روی سقف های دیگر هستند. یکی از ویژگی‌های دیگر این نوع سقف‌ها، مقاوم بودن آن‌ها در برابر زلزله و طوفان می‌باشد. لازم است تا شما در دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس به تمام این موارد توجه داشته باشید.

طراحی این سقف‌‌ها به گونه‌ای است که فضایی بزرگ را فراهم می‌کند و همچنین به دلیل این سبک طراحی می‌توان هر نوع سلیقه ‌ای را در این نوع طراحی به کار برد. با این وجود سقف‌های شیروانی سبک و بسیار شیک هستند.

ویژگی سقف های شیروانی

در این نوع سقف ها یک سطح شیروانی در زیر ساختمان قرار می‌گیرد که باعث می‌شود که سطح شیروانی کاملا بالا بیاید و زیبایی خاصی به این قسمت از منزل دهد. همچنین این سقف‌ها دارای عایق می‌باشند و به همین دلیل می‌تواند در زمستان گرما را به طور کامل از زمین جذب کند.

این نوع سقف‌ها دارای سه بخش می‌باشند و دو قسمت دیگر از جنس فلز و یک قسمت دیگر از جنس فایبرگلاس می باشند. دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس متناسب با اصولی که مطرح شد، صورت می گیرد.

بهتر است که شما به این اصول توجه داشته باشید تا ویلاهای خود را مطابق با معیارهای مورد نظر طراحی کنید. لازم است تا شما به این موارد توجه داشته باشید تا دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس، از زیبایی زیادی برخوردار باشد.

ارسال نظر