گروه معماری بنیستا

تیم مهندسی بازسازی منزل

تیم مهندسی بازسازی منزل از جمله مجموعه هایی هستند که به منظور تغییر ظاهر و دکوراسیون و همچنین افزایش میزان مقاومت ساختمان‌های قدیمی در حال فعالیت هستند. اگر تمایل دارید در رابطه با اقدامات و فعالیت های این تیم بیشتر آشنا شوید از شما دعوت می کنیم تا انتهای مطالب به همراه ما باشید.

تیم مهندسی بازسازی منزل چه کارهایی را انجام می دهد؟

تیم مهندسی بازسازی منزل متشکل از یک گروه فنی و متخصص بوده که قادر است صفر تا صد بازسازی منازل قدیمی و کلنگی را انجام دهد.

بنابراین اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به دلیل قدیمی بودن بافت محل سکونت خود از زندگی کردن در آن خسته شده اید، به جای فروش ملک خود و خرج کلی هزینه برای خرید منزل نوساز، آن را به یک تیم مهندسی بازسازی منزل حرفه ای بسپارید و یک منزل شیک و مدرن با ظاهری کاملا به روز و زیبا و همچنین بافتی مستحکم تحویل بگیرید.

بازسازی منازل قدیمی ساخت یکی از ترفندهای بسیار  مناسب و مقرون به صرفه است که امروزه افراد زیادی جهت داشتن منازلی جدید و به روز به آن متوسل می شوند، که شما نیز می توانید جزو آن ها باشید.

به طور کلی کارهایی که تیم مهندسی بازسازی منزل انجام می دهند شامل موارد زیر می باشد.

  • بازسازی و نوسازی دیوارها

معمولا بازسازی و نوسازی دیوارهای ساختمان های قدیمی از جمله مواردی هستند که مقوله مرمت سازی بنا مورد توجه تیم مهندسی بازسازی منزل قرار دارد.

به هر حال در طول زمان دیوارهای ساختمان در معرض فرسودگی قرار دارند و متناسب با شرایط ساختمان به صورت جزئی و یا کلی نیاز به تعمیر و بازسازی دارند. معمولا تغییر رنگ دیوار اولین و رایج ترین موردی است که در این باره مطرح می شود.

امروزه تنوع متریال های مورد استفاده برای ایجاد تنوع و تغییر در دیوار ساختمان بسیار بالا بوده و شما می توانید متناسب با نوع سلیقه و سبک طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان خود از تیم بازسازی بخواهید مورد مناسب را به کار ببرند.

همچنین بخوانید : طراحی نمای خارجی ساختمان از 0 تا 100

تیم مهندسی بازسازی منزل بنیستا

  • بازسازی کف ساختمان

همانطور که مستحضر هستید؛ کف اکثر ساختمان های قدیمی از جنس سیمان با پوشش موکت است. اما امروزه تنوع متریال های کاربردی در کف ساختمان نیز بسیار گسترده شده و شما گزینه های بسیار زیادی برای انتخاب در این زمینه دارید. به عنوان مثال استفاده از انواع سرامیک مخصوص کف، پارکت، چوب، موکت های جدید و مدرن، سنگ و غیره رایج است که شما بر حسب بودجه و سلیقه یکی از این موارد را می توانید انتخاب کنید.

  • بازسازی آشپزخانه

همانطور که می دانید آشپزخانه مدرن نسبت به قدیمی بسیار متفاوت شده اند. به نحوی که امروزه بیشتر طراحان دکوراسیون داخلی منزل بیشترین تمرکز را در طراحی نمای داخلی بر روی آشپزخانه می گذارند. زیرا با توجه به ترکیب شدن این بخش از منزل با سالن پذیرایی سبک طراحی آن تاثیر بالقوه ای در زیبایی و جذابیت نمای داخلی ساختمان دارد.

اما در گذشته آشپزخانه از چنین اهمیتی بهره مند نبوده است. بنابراین در بازسازی نیز این مقوله مد نظر قرار گرفته است. به نحوی که جهت به روز کردن نمای داخلی ساختمان و همچنین متناسب با فضای داخلی، یکی از سبک‌های جدید و مدرن را برای آشپزخانه انتخاب می کنند.

همچنین بخوانید : طراحی دکوراسیون داخلی

  • بازسازی سقف

سقف ساختمان های مدرن نیز با استفاده از چوب های طبیعی و مصنوعی و همچنین گچ‌بری های هنرمندانه بسیار زیبا و خاص طراحی می شود. البته استفاده از نورپردازی ها به سبک جدید در سقف ساختمان نیز از دیگر مواردی است که تیم مهندسی بازسازی منزل به آن توجه کرده و جهت به روز رسانی نمای درونی ساختمان از آن بهره می برند.

در تصاویری که از منازلی که از طراحی دکوراسیون داخلی بهره مند هستند و همچنین مواردی که توسط تیم های بازسازی حرفه ای مورد بازسازی قرار گرفته اند، می توان به روشنی تفاوت سبک طراحی قدیمی و مدرن و تاثیر آن بر دکوراسیون کلی ساختمان را مشاهده کرد.

همچنین بخوانید : بازسازی ساختمان اداری در تهران به صورت کاملا حرفه ای و کم هزینه

  • بازسازی تاسیسات

بازسازی تاسیسات از جمله موارد مهم در این زمینه بوده و مسلما از نظر تیم مهندسی بازسازی منزل دور نخواهد ماند. بنابراین قبل از آنکه تیم بازسازی اقدام به تعمیر و ایجاد تغییر در ساختمان کنند، سیستم برق کشی و لوله کشی ساختمان را به صورت جدی و فنی مورد بررسی و ارزیابی و قرار می گیرد.

در واقع تمامی تیم های بازسازی در بین اعضای خود یک سری افراد متخصص در حوزه لوله کشی آب و برق کار دارند و امور مرتبط به تاسیسات برق و آب را به آن ها واگذار می کنند. به این ترتیب این افراد پس از بررسی های به عمل آمده میزان تعمیرات و همچنین تغییرات لازم در این حوزه را ابتدا شناسایی کرده و سپس اقدام رفع ایرادهای موجود می کنند.

همچنین حذف سیستم های گرمایشی قدیمی نیز از جمله مواردی است که امروزه مورد توجه افراد قرار دارد. زیرا سیستم های گرمایشی قدیمی به دلیل پیروی از تکنولوژی قدیمی مصرف انرژی بالایی دارند. به این جهت پیشگیری از اتلاف و هدر رفت انرژی و کاهش هزینه های جانبی نیز باید به روز رسانی شوند.

همچنین بخوانید : بازسازی منازل مسکونی با برآورد قیمت + تضمین کیفیت

نتیجه گیری

تیم مهندسی بازسازی منزل کارهای زیادی برای مدرن و مستحکم سازی یک ساختمان قدیمی ساخت انجام می دهد. البته تمام کارهایی که تیم مهندسی بازسازی منزل انجام می دهد کاملا با رضایت شما به همراه است. در اصل تیم مذکور به هماهنگ کردن چندین فاکتور نظیر رضایت شما، تجربه های خود، معیارهای بازسازی و سایر موارد مشابه کارهای ارزشمندی جهت ارتقای ارزش و کیفیت املاک قدیمی با صرف هزینه های مقرون به صرفه انجام می دهند.

ارسال نظر