گروه معماری بنیستا

ترفند های بازسازی منزل با کمترین هزینه

ترفند های بازسازی منزل با کمترین هزینه: اینکه هر خانه ای بعد از مدت زمان مشخصی فرسوده می شود و حتی در بعضی از موارد ممکن است که تخریب شود، یک امر طبیعی می باشد لذا بعضی از افراد قبل از اینکه خانه به مرحله تخریب برسد اقدام به بازسازی خانه می کنند.

اما با توجه به تورم افسار گسیخته این روز ها موضوعی که خیلی زیاد در بازسازی خانه و منزل اهمیت دارد و باعث صرف نظر کردن افراد از بازسازی خانه می شود هزینه نوسازی و یا نوسازی منزل می باشد.

ولی باید بدانیم که بازسازی منزل با هزینه کم امکان پذیر می باشد. ما در این مقاله بررسی ترفند های بازسازی منزل با کمترین هزینه پرداخته ایم. پس اگر شما هم مایل به دانستن این ترفند ها هستید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: طراحی نمای خارجی ساختمان

ترفند های بازسازی منزل با کمترین هزینه

ترفند های بازسازی منزل با کمترین هزینه

ترفندهای  بازسازی  ارزان  خانه  چیست؟

در برخی از موارد افراد به دلیل نداشتن بودجه کافی از بازسازی خانه هایی که نیاز مبرم به بازسازی و نوسازی دارند صرف نظر می کنند اما چیزی که مشخص است این است که این امکان وجود دارد که با هزینه کم به بهترین شکل ممکن بازسازی منزل انجام دهید فقط کافیست که از این چند ترفند استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بازسازی ساختمان اداری

ترفند های بازسازی منزل با کمترین هزینه

ترفند های بازسازی منزل با کمترین هزینه

ترفند اول تغییر رنگ دیوارها

یکی از ترفند های بازسازی منزل با کمترین هزینه تغییر رنگ دیوارها می باشد. با توجه به اینکه رنگ کردن همه دیوارهای خانه هزینه زیادی دارد پیشنهاد می شود که تنها بخش هایی از دیوار را رنگ کنیم.

برای مثال شما می توانید یک دیوار را رنگ کنید یا حتی سقف را، تغییر رنگ  این یک قسمت از خانه و منزل می‌تواند روح تازه ای به خانه ببخشد.

ترفند دوم شلف های خاص

شلف های نصب شده با مدل ها و طرح های جذاب بر روی دیوار یکی دیگر از ترفند های بازسازی منزل با کمترین هزینه می باشد که علاوه بر زیبایی می‌تواند فضای زیادی را هم برای نگهداری  وسایل تزیینی ایجاد کند. نصب کردن و استفاده از شلف ها در آشپزخانه هایی که کابینت کمتری دارند بسیار کاربردی می باشد. شما می توانید بسیاری از وسایل تزیینی و همینطور ادویه هایتان را در این شلف ها جای دهید.

ترفند سوم تعویض کفپوش ها

یکی از موثرترین و کم هزینه ترین روش ها برای بازسازی و البته نوسازی منزل تعویض کفپوش ها می باشد. باید توجه داشته باشید که کیفیت و مدل کفپوش های که انتخاب می کنید نقش بسیار مهمی در هزینه این کار دارد.

شما می توانید با توجه به بودجه و هزینه ای که در نظر گرفته اید از پارکت، سرامیک،  کاشی و یا حتی موزائیک های طرح دار  استفاده کنید. توجه داشته باشید که نصب کاشی هایی با طرح های روشن در بازسازی آشپزخانه بسیار تأثیر شگرفی دارد.

بیشتر بخوانید: بازسازی منازل مسکونی

بازسازی منزل و محل کار

ترفند چهارم تعویض شیرآلات

تعویض شیرآلات می‌تواند یکی از ترفندهای کم هزینه برای بازسازی منزل باشد. از آنجایی که شیرآلات جنبه مصرفی بالایی دارند به همین خاطر همواره در معرض دید هستند و هر چند وقت یکبار دچار زنگ زدگی و پوسیدگی می شوند به همین جهت تعویض آنها با شیرآلات مدرن و زیبا علاوه بر تاثیرات زیادی که در زیبایی خانه دارد موجب صرفه جویی در هزینه های آب مصرفی نیز خواهد شد. به طورکلی تعویض و جایگزینی شیرآلات قدیمی می‌تواند یکی از ترفندهای بازسازی منزل با کمترین هزینه باشد.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی

ترفند های بازسازی منزل با کمترین هزینه

ترفند های بازسازی منزل با کمترین هزینه

ترفند پنجم استفاده از استیکر و برچسب های دیواری

نصب برچسب و استیکر های دیواری از دیگر روش ها و ترفند های بازسازی منزل با کمترین هزینه می باشد. از ویژگی های بارز و ارزشمند برچسب ها و استیکر های دیواری تنوع بالا در رنگ و طرح های این برچسب ها می باشد. اگر به هر دلیلی قادر به انجام رنگ کردن دیوار ها نمی باشید یکی از بهترین جایگزین ها همین برچسب ها و استیکر های دیواری می باشد.

ترفند های بازسازی منزل با کمترین هزینه

ترفند های بازسازی منزل با کمترین هزینه

ترفند ششم باغچه دیواری

برای افراد دوستدار طبیعت باغچه دیواری یکی از ترفند های بازسازی منزل با کمترین هزینه می باشد. معمولا این مدل باغچه ها به شکل عمودی بر روی دیوار ها نصب می گردد و همین امر باعث می شود که فضای کمتری از خانه را اشغال کند. ایجاد اینگونه باغچه ها در خانه می تواند فضای مطلوب و طبیعی در خانه به وجود آورد و باعث سرزندگی ساکنین خانه شود.

امیدواریم که با خواندن این مقاله ترفند های بازسازی منزل با کمترین هزینه را شناخته باشید و با به کار گیری این ترفند ها بهترین بازسازی و نوسازی را با کمترین هزینه داشته باشید.

ارسال نظر