گروه معماری بنیستا

بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

بازسازی سرویس بهداشتی و حمام به روش های گوناگونی صورت می گیرد. می‌توانید از حمام، از یک وان گرم گرفته تا حمام بخار در هر جایی که امکان دارد، استفاده کنید. فقط باید به یک گروه طراحی و معماری مراجعه کنید و آن را به درستی انتخاب کنید.

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های طراحی حمام، رنگ آن است. زمانی که تصمیم گرفتید از حمام رنگ استفاده کنید، باید از رنگ‌های روشن و شاد برای طراحی آن استفاده کنید. رنگ‌های تیره، روشن و تیره‌تر در حمام شما نقش خواهند داشت.

استفاده از حمام‌های دارای رنگ تیره در کنار رنگ‌های روشن، به شما این اجازه را می‌دهد که فضایی گرم و متفاوت در منزل داشته باشید. رنگ‌های تیره، نور و رنگ را به شکل مساوی در فضای منزل پخش می‌کنند.

بازسازی حمام می‌تواند تغییرات زیادی در خانه شما ایجاد کند . بنابراین مهم است که با طراحی مناسب حمام، از تاثیر آن بر محیط اطراف خود، مانند دیوارها و کف خانه، اطمینان حاصل کنید. اگر این قسمت از خانه شما خیلی بزرگ است، ممکن است از رنگ‌های زیادی استفاده شود.

در حمام از چه رنگ هایی استفاده کنیم؟

استفاده از رنگ‌های متضاد در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام ممکن است در فضای داخل آن، در تضاد با سایر بخش‌ها، بهترین راه باشد. به عنوان مثال، حمام خود را با رنگ‌های روشن و ساده رنگ کنید و دیوارها را سفید و روشن و سقف را رنگ کنید. از رنگ‌های روشن و ساده برای دیوارهای بالا و سقف حمام استفاده کنید. این کار تاثیر زیادی در زیبایی خانه شما دارد.

می‌توانید از رنگ‌های خنثی مانند سفید، مشکی و بژ برای رنگ آمیزی حمام تان استفاده کنید و یا از رنگ‌های روشن تر و تیره تر مانند زرد، سفید و مشکی استفاده کنید. رنگ‌های خنثی و گرم نیز در حمام دیده می‌شوند. معمولا بازسازی سرویس بهداشتی و حمام بهتر است که مطابق با این روش‌ها صورت بگیرد.

طراحی داخلی در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

طراحی سرویس‌های بهداشتی به شکل خاصی است که باعث شده تا این سرویس‌های بهداشتی به یک محیط خوش نقش تبدیل شوند. در طراحی‌های این سرویس‌ها به خصوص در طراحی روشویی‌ها، در نظر گرفتن ارگونومی باعث شده تا حس آرامش بخشی به شما القا شود.

در سرویس‌های بهداشتی کوچک معمولا به جای استفاده از کاشی‌های بزرگ، از کاشی‌های کوچک استفاده می‌شود تا فضای بیشتری برای قرار دادن وسایل فراهم شود.

کفپوش و دیوارپوش در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

هنگام بازسازی سرویس بهداشتی و حمام، انتخاب کفپوش‌ دیوار و حمام ها بستگی به سلیقه و نیاز تمام مشتریان دارد و بهتر است برای آن‌ها از سنگ مرمر استفاده نمایید. برای دیوارها از جنس آجر، آجر نما، سنگ تراورتن و… انتخاب کنید.

دیوارها و سقف‌ها انواع مختلفی دارند و با توجه به رنگ و طرح و شکل‌های مختلفی که دارند رنگ دیوارها نیز می‌تواند متفاوت باشد. در طراحی داخلی رنگ دیوارها بسیار اهمیت دارد و معمولا افرادی که در این کار فعالیت می‌کنند اهمیت زیادی به آن می‌دهند. به عبارتی باید در انتخاب دیوار و سقف حمام و توالت به این موارد توجه زیادی داشته باشید.

اگر تصمیم دارید از رنگ‌های متفاوت برای سقف و دیوارهای خود استفاده کنید باید توجه کنید که در انتخاب رنگ سقف و دیوارها باید چه نکاتی را در نظر بگیرید.

لوله کشی در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

لوله کشی سرویس بهداشتی به روش‌های متفاوتی انجام می‌شود. اما به طور کلی در سرویس بهداشتی و شیر آب گرم از لوله کشی مسی استفاده می‌کنند. سرویس بهداشتی معمولا از طریق لوله کشی فاضلاب یا لوله کشی فاضلاب ( لوله کشی توالت ) انجام می‌شود. در انتخاب نوع لوله کشی سرویس بهداشتی باید به جنس این لوله‌ها توجه کنید که لوله کشی شما از چه نوعی است.

مشاوره با متخصصان

بنابراین برای اینکه یک راه حل سریع و بی خطر برای تمیز کردن و بازسازی سرویس بهداشتی و حمام داشته باشید ، لازم است با یکی از متخصصان ما تماس بگیرید.

سرویس بهداشتی از مهم‌ترین قسمت‌ها در یک ساختمان مسکونی است که در صورت عدم رسیدگی به موقع ممکن است مشکلاتی را در طول شب برای ساکنان به وجود آورد. از طرفی، وجود لوله کشی آب ساختمان، شیر گاز و شیر آب ساختمان، آب رسان مناسبی برای این قسمت نیستند. به این موارد توجه زیادی داشته باشید.

ارسال نظر