گروه معماری بنیستا

اقدامات پیش از تخریب دفتر کار

اقدامات پیش از تخریب دفتر کار: اگر شما هم جزءآن دسته از افرادی هستید که محل کار یا دفتر کارتان قابل استفاده نیست و نیاز به تخریب دارد. باید بدانید که قبل از تخریب باید اقداماتی انجام دهید. چراکه اگر این اقدامات را قبل از تخریب انجام ندهید عملیات بازسازی و نوسازی ممکن است به کندی پیش برود یا در بعضی از موارد به شکلی کلی متوقف شود.

پس لازم است اقداماتی که قبل از تخریب دفتر کار باید انجام دهید را بدانید تا با توجه به آنها اقدام به تخریب دفتر کار و ساخت مجدد آن کنید. ما در این مقاله قراراست که در مورد اقدامات پیش از تخریب دفتر کار اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. پس تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: نقش تکنولوژی در بازسازی ساختمان

اقدامات پیش از تخریب دفتر کار

اقدامات پیش از تخریب دفتر کار

مجموعه اقدامات پیش از تخریب دفتر کار چیست؟

همانگونه که در قسمت ابتدای این مقاله گفتیم قبل از اینکه اقدام به تخریب دفتر کار کنید باید یکسری اقدامات انجام دهید این اقدامات عبارتند از:

برآورد بودجه

یکی از مهمترین اقدامات پیش از تخریب دفتر کار برآورد بودجه می باشد. شما قبل از اینکه عملیات تخریب دفتر کار خود را آغاز کنید باید بودجه خاصی را به عملیات تخریب و ساخت مجدد اختصاص دهید، با توجه به تورم افسار گسیخته ای که وجود دارد ممکن است که بعد از تخریب قیمت های که شما در نظر دارید افزایش پیدا کند. پس باید علاوه بر برآورد بودجه به فکر تورم نیز باشید یا قبل از اینکه اقدام به تخریب نمایید وسایل و اقلام مورد نیاز را برای بازسازی تهیه نمایید.

نقشه را از قبل ترسیم کنید

یکی دیگر از اقدامات پیش از تخریب دفتر کار ترسیم نقشه می باشد. شما باید قبل از اینکه اقدام به تخریب نمایید نقشه جدید را طراحی کنید و اگر نقشه آنگونه که شاید و باید به دلخواه شما نبود از تخریب دفتر کار منصرف شده و به تعمیر و بازسازی آن بسنده کنید. در نقشه باید تمام توقعاتی که از دفتر جدید خود دارید را در نقشه بکشید.

بیشتر بخوانید: مراحل بازسازی ساختمان اداری

انتخاب یک شرکت بازسازی خوب

از آنجایی که خیلی از شرکت‌های بازسازی و ساخت و ساز خودشان کار تخریب را نیز انجام می‌دهند. یکی از بهترین اقدامات پیش از تخریب دفتر کار می تواند پیدا کردن یک شرکت بازسازی خوب و بستن قرارداد با آن باشد. اگر شما بخواهید به تنهایی دست به کار شوید باعث می شود به دلیل عدم آگاهی اقدامات ناشیانه انجام دهید.پس بهتر است با یک تیم حرفه ای شروع به تخریب دفتر کار خود کنید.

تعیین اهداف و پارامترهای مد نظر

یکی از مهمترین اقدامات پیش از تخریب دفتر کار تعیین اهداف و پارامترهای مد نظر می باشد. بهتر است قبل از برداشتن کوچک ترین قدم ها اهداف و زمانبندی پروژه خود را کامل و دقیق تعریف کنید. بهتر است اهدافی که برای آن اقدام به تخریب دفتر کار کرده اید را به ترتیب اهمیت در یک لیست تهیه کنید. البته اهداف ذکر شده باید بنابر میزان بودجه و زمانی که دارید باشد.

هزینه تخریب دفتر کار

همانگونه که در قسمت‌های ابتدایی این مقاله گفتیم یکی از اقدامات پیش از تخریب دفتر کار برآورد بودجه می باشد. بر آورده بودجه مدنظر ما به دو بخش تقسیم می شود یک بخش برای تخریب دفتر کار و بخش دیگر برای ساخت مجدد دفتر کار اما سوالی که پیش می آید این است که هزینه تخریب دفتر کار چقدر است؟ هزینه تخریب دفتر کار و عوامل مختلفی بستگی دارد.

مثلاً اگر دفتر کار شما بتنی باشد هزینه تخریب آن از هزینه تخریب دفاتری که بتنی نیستند بیشتر است.اگر دفتر کار شما در محلی قرار داشته باشد، که امکان عبور وسیله نقلیه مانند ماشین های حمل پسماندها یا نخاله های ساختمانی را نداشته باشد قیمت تخریب بیشتر می شود. چرا که باید دو یا چند کارگر را برای بردن پسماندهای ساختمانی استخدام کنید. به غیر از این موارد ذکر شده موارد دیگری مانند امکاناتی که برای تخریب در اختیار دارید نیز در قیمت و هزینه تخریب موثر می باشد مثلاً هزینه تخریب به روش سنتی و با کلنگ با هزینه تخریب به وسیله گوی و هیتلی متفاوت است.

بیشتر بخوانید: راهکار بازسازی دفترکار با کمترین هزینه

اقدامات پیش از تخریب دفتر کار

اقدامات پیش از تخریب دفتر کار

نتیجه گیری

ما در این مقاله در مورد اقدامات پیش از تخریب دفتر کار صحبت کردیم و اقدامات مهمی مانند برآورد بودجه و تعیین اهداف یا هدف از تخریب و ساخت مجدد دفتر کار را مورد بررسی قرار دادیم. امیدواریم که شما با خواندن این مقاله اطلاعات کافی در این مورد به دست آورده باشید.

ارسال نظر