گروه معماری بنیستا

دکوراسیون تابستانی منزل

دکوراسیون تابستانی منزل امروزه طرفداران زیادی دارد. اگر شما هم دوست دارید به دنبال ایده‌های دکوراسیون تابستانه منزل خود باشید تا بتوانید خانه خنک و زیبایی داشته باشید، با ما همراه باشید تا با طراحی و دکوراسیون داخلی تابستانه آشنا شوید. در این سبک دکوراسیون، اتاق نشیمن بزرگ با وسایل کوچک و بزرگ تزیین شده است.

برای دکوراسیون تابستانی منزل چه رنگ هایی مناسب هستند؟

در این اتاق رنگ‌های روشن و ساده به چشم می‌خورد و وسایل کوچک و بزرگ برای دکوراسیون تابستانه انتخاب‌های بسیار خوبی هستند . برای دکور تابستانه اتاق خواب نیز می‌توانید از همین ایده استفاده کنید. در این سبک اتاق بزرگ از پرده نازک و روشن استفاده می‌شود و لوازم دکوری با رنگ روشن که به خوبی با مبلمان همخوانی دارند.

استفاده از انواع کفپوش و مبلمان

استفاده از کفپوش و مبلمان زیبا در تابستان نیز گزینه خوبی برای فصل تابستان است و دکوراسیون زیبایی را برای خانه‌تان به ارمغان می‌آورد. در این مقاله می‌خواهیم انواع مختلف کف پوش و مبلمان را با یکدیگر بررسی کنیم و ببینیم کدام یک مناسب ما هستند.

کفپوش‌های مخصوص تابستان برای اولین بار در اوایل دهه میلادی مورد استفاده قرار گرفتند. این نوع کف پوش ها که از فوم EVA و پلی اتیلن تهیه می‌شدند، بسیار نرم و انعطاف پذیر بودند و به راحتی نصب می‌شدند.

این نوع کف پوش‌ها از یک لایه فوم EVA، لایه نرم و فوم پلی اتیلن تشکیل شده است که به صورت رولی و با ابعاد متفاوت تولید و در بازار عرضه می‌شوند. یکی دیگر از مزیت‌های کفپوش های مخصوص تابستان این است که قیمت بالایی مدارند، به همین خاطر در خانه هایی که فضای کمی درند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کفپوش های تابستانی از چه جنسی هستند؟

به این نوع کف پوش‌ها موکت‌های مخصوص تابستان نیز گفته می‌شود که از جنس موکت پلی پروپیلن و پلی استایرن تولید شده‌اند. شما می‌توانید با انواع آن به طور کامل آشنا شوید. دکوراسیون تابستانی منزل امروزه طرفداران زیادی دارد و با این روش قابل انجام است.

استفاده از فرش‌های تابستانه و استفاده از رنگ‌های شاد و متنوع هم برای دکور خانه و هم برای ایجاد تغییر در محیط‌های مختلف خانه بسیار محبوب شده‌اند. فرش‌ها علاوه بر اینکه زیبایی خاصی به دکوراسیون شما می‌دهند، از لحاظ جنس و مواد به کار رفته در آن‌ها نیز متنوع‌اند.

ما در طراحی و چیدمان دکوراسیون تابستانی سعی می‌کنیم که از رنگ‌های مناسب و شاد استفاده کنیم تا روحیه شما را تغییر دهد. آشنایی با اصول دکوراسیون تابستانی منزل به شما کمک می‌کند تا با طراحی متفاوت دکوراسیون  بیشتر آشنا شوید و طراحی بهتری برای منزل خود داشته باشید.

برای طراحی دکوراسیون تابستانی منزل ابتدا باید بررسی کنیم که به چه نوع دکوراسیونی علاقه داریم. اگر شما به دکوراسیون گرمسیری و زمستانی علاقه دارید ما در این بخش به شما در انتخاب و خرید دکوراسیون جدید تابستان پیشنهاد می‌دهیم.

روش چیدمان منزل و انتخاب رنگ ها در فصل تابستان

در این بخش قصد داریم به رنگ‌های روشن در دکوراسیون تابستانه اشاره کنیم. اگر شما به دکوراسیون ساحلی و تابستانی علاقه دارید باید بدانید که این نوع دکوراسیون از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. در این دکوراسیون شما می‌توانید رنگ‌های گرمی مانند قرمز، نارنجی، قهوه‌ای و صورتی استفاده کنید. این رنگ‌ها را به راحتی می‌توانید به اتاق‌های دیگر نیز اضافه کنید. در این دکوراسیون شما باید برای تغییر دکوراسیون به رنگ سفید بروید و از رنگ‌های گرم به صورت هماهنگ استفاده کنید. اما اگر قصد دارید تا یک رنگ روشن را انتخاب کنید بهتر است از رنگ‌های تیره استفاده کنید.

در این فصل به دلیل گرم شدن هوا بسیاری از افراد برای دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب خود دنبال ایده‌هایی می‌روند که علاوه بر زیبا کردن منزل ، فضای داخلی اتاق خواب و محل کار را نیز دلنشین می‌کند. اگر به دنبال ایجاد یک فضای خاص هستید و می‌خواهید از آن در دکوراسیون تابستانی منزل خود استفاده کنید ، باید از رنگ هایی که برای شما آرامش بخش و ملایم هستند استفاده کنید.

با توجه به اینکه هوا در تابستان گرم است بهتر است از رنگ‌های شاد در دکوراسیون تابستانی منزل استفاده کنید. استفاده از رنگ‌های ملایم و خنک بهترین انتخاب است. استفاده از رنگ‌های خنثی در کنار رنگ های گرم باعث می‌شود که دکوراسیون تابستانی منزل شما متفاوت‌تر از گذشته شود.

ارسال نظر