گروه معماری بنیستا

تعمیر خانه با هزینه کم

با توجه به افزایش سرسام آور قیمت ها، امکان خرید یک خانه جدید برای تمامی اقشار جامعه مقدور نیست و این یک دلیل بزرگ برای روی آوردن افراد به تعمیر خانه با هزینه کم است.

هر خانه با هر سبک معماری به مرور زمان درگیر فرسودگی خواهد شد و به بازسازی و تعمیر نیاز دارد. تعمیرات گاهی بسیار جزیی و در حد تغییر در یک فضای کوچک و در برخی موارد بزرگ و به تعمیر دیوارهای خانه اختصاص پیدا می کند.

تعمیر آشپزخانه خانه با هزینه کم

آشپزخانه یکی از اجزای بسیار مهم در ساختمان است که چشم همه ابتدا به سمت آن جلب می شود. معماری و سبک های اجرایی قابل انعطافی برای آشپزخانه وجود دارد و ساکنین می توانند به هر طریقی که دوست داشته باشند اقدام به بازسازی آشپزخانه کنند.

با توجه به این که خانم ها ساعت های زیادی از روز را ممکن است در آشپزخانه بگذرانند، کوچکترین مشکل به وجود آمده در آن مکان باعث رنجش و دردسر برای آن ها خواهد شد به همین دلیل در صورت بروز هر مساله ای در آشپزخانه باید به سرعت در صدد تعمیر آن برآمد.

کابینت ها از اجزای درونی آشپزخانه به شمار می آیند که در طولانی مدت دچار استهلاک و خرابی می شوند و نیاز به تعمیر پیدا می کنند، اگر هدف تعمیر خانه با هزینه کم باشد می توان همان قسمتی که دچار آسیب شده را تعمیر نمود به طور مثال اگر درب کابینت صدمه دیده فقط اقدام به تعمیر درب آن کرد در این شرایط می توان با یک هزینه بسیار کم، کابینت را مثل روز اول کرد.

در برخی اوقات به دلیل تکرار یک رنگ به چشم، آدم دچار خستگی و یکنواختی می شود مخصوصا برای افرادی که ساعت های زیاد مجبور به حضور در یک مکان هستند، به طور مثال خانمی که نصف بیشتر وقتش را در آشپزخانه می گذراند بعد از مدتی از رنگ کابینت ها زده می شود و به دنبال تنوع می گردد و با توجه به گرانی و قیمت بالا اگر نتواند کابینت ها را به طور کلی تعمیر کند خیلی راحت و با یک هزینه کم، اقدام به خرید یک روکش با رنگ و طرح مورد علاقه خود می کند و می تواند همان تنوع را بدست آورده و از تکرار خارج شود.

کاشی ها و سرامیک ها موارد دیگری هستند که چشم مخاطب را می گیرند و یک کاشی و سرامیکی که در ابتدا بسیار زیبا است بعد از گذشت چند سال و یا گاها چند ماه آن زیبایی روز اول را ندارد، از همین رو می توان برای تعمیر خانه با هزینه کم اقدام به تغییر سرامیک ها و کاشی ها نمود.

تعمیر حمام سرویس بهداشتی با هزینه کم

برای تعمیر خانه با هزینه کم می توان به بازسازی حمام و سرویس های بهداشتی اشاره نمود. حمام و سرویس بهداشتی در یک خانه خیلی زودتر از سایر مکان ها به تعمیر نیاز پیدا می کند، گاهی یک گرفتگی کوچک در یک لوله می تواند حتی سنگ های سرویس بهداشتی و حمام رو دچار خرابی کند.

موردی که در ارتباط تعمیر حمام و سرویس بهداشتی باید به آن اشاره کرد راحتی در انجام کار است، به این صورت که تعمیر آن کار راحت و به نسبت سایر قسمت ها پر هزینه نیست. اگر سرامیک های ابتدایی دچار مشکل شده اند و یا در کل از رنگ افتاده اند و یا رنگ دلخواه را ندارند بدون این که نیاز به کنده کاری و برداشتن سرامیک های قبلی وجود داشته باشد می توان به راحتی از سرامیک هایی استفاده کرد که دارای چسب بوده و آن ها را بر روی سرامیک های قبل چسپاند. در این صورت به دلیل عدم فعالیت در فضای گسترده نظیر آوردن کارگر و مصالح و غیره می توان به راحتی کار تعمیر خانه با هزینه کم و بسیار جزیی انجام داد و به طرح مورد نظر دست یافت.

سخن آخر

مجموعه بنیستا در زمینه بازسازی و تعمیر خانه با هزینه کم مشغول به فعالیت است، افرادی که تمایل به تعمیر خانه دارند و قادر به پرداخت مبالغ هنگفت نیستند می توانند از طریق این مجموعه اقدام کنند. با سرچ کردن نام سایت در گوگل می توان با خدمات  این مجموعه آشنا و به پل های ارتباطی آن ها دسترسی پیدا کرد، کارشناسان به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی به مشتریان هستند.

 

ارسال نظر