گروه معماری بنیستا

بازسازی کف خانه با کمترین هزینه

بازسازی کف خانه با کمترین هزینه : همان گونه که همه شما می دانید هر ساختمانی عمرمفیدی دارد و بعد از به اتمام رسیدن عمر مفید ساختمان باید اقدام به بازسازی و نوسازی آن کرد بازسازی و نوسازی ساختمان به دلایل مختلفی انجام می گیرد. معمولاً بازسازی برای افزایش استحکام و بالا بردن عمر ساختمان صورت می گیرد ولی در بعضی از مواقع بازسازی به منظور زیباتر کردن خانه ها انجام می شود.

یکی از قسمت هایی که بازسازی آن خانه تا حدود خیلی زیادی زیباتر می شود بازسازی کف خانه می باشد اما امروزه با افزایش قیمت ها یک مسئله مهم برای کارفرمایانی که قصد بازسازی خانه را دارند هزینه آن زیادمی باشد. به همین خاطر ما در این مقاله به بررسی بازسازی کف خانه با کمترین هزینه پرداخته ایم پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: کفپوش مناسب برای نوسازی فضای اداری

بازسازی کف خانه با کمترین هزینه

بازسازی کف خانه با کمترین هزینه

بازسازی کف خانه با کمترین هزینه چگونه ممکن است؟

یکی از روش هایی که باعث زیباتر شدن ساختمان بعد از بازسازی می شود تعویض کفپوش ها و یا به اصطلاح بازسازی کف خانه می باشد  که با گذر زمان کفپوش های قدیمی علاوه بر این که ظاهر خود را از دست می‌دهند بسیار مستهلک نیز می‌شوند بنابراین لازم است که اقدام به تعویض کفپوش آن نمایید.

اما در جواب این سوال که بازسازی کف خانه با کمترین هزینه چگونه ممکن است باید بگویم که یکی از عواملی که تقریباً ۹۹ درصد کم بودن هزینه بازسازی کف ساختمان با آن مربوط می باشد متریال مصرفی است.

ما در ادامه این مطلب به معرفی متریال ها و یا کفپوش هایی که با انتخاب آنها می‌توانید بازسازی کف خانه  با کمترین هزینه را انجام دهید خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: بازسازی کف خانه با هزینه کم

بازسازی کف خانه با کمترین هزینه

بازسازی کف خانه با کمترین هزینه

معرفی کفپوش ها برای بازسازی کف خانه با کمترین هزینه

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ازدیاد شرکتهای سازنده کفپوش ها کفپوش های ارزان قیمت و البته با کیفیتی در بازار موجود می باشد که شما می توانید با توجه به سلیقه و مقدار بودجه مدنظر برای بازسازی کف خانه از آن استفاده کنید.

کفپوش پی وی سی یا وینیل

کفپوش وینیل دارای ورق، تخته و کاشی می باشند و عموماً با پی وی سی تولید می شوند در نتیجه این نوع کفپوش کفپوش ضد آب و با دوام است که می تواند در هر کجا از کف خانه مورد استفاده قرار گیرد.

تنها نکته ای که در بحث کفپوش پی وی سی یا می باید به آن توجه کنید این است که این کفپوش ها نیاز به جارو کشیدن منظم و در برخی از مواقع نیاز به پاک کردن دارند معمولاً این نوع کفپوش یکی از ارزان ترین گزینه های موجود در بازار می باشد عمر مفید این کفپوش ها ۲۵ سال می باشد. همانگونه که گفتیم وینیل pvcانواع مختلفی دارد که از مهمترین آنها می توان به وینیل پروفیل یا تخته و یا ورق وینیل اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: پوشش کف و سقف خانه

بازسازی کف خانه با کمترین هزینه

بازسازی کف خانه با کمترین هزینه

کفپوش لمینت

یکی از کفپوش های که با انتخاب آن می توانید بازسازی کف خانه با کمترین هزینه را انجام دهید کفپوش لمینت میباشد. کفپوش لمینت از ترکیب موادی مانند چوب درست می شوند هرچند لمینت از نظر هزینه باوینیل قابل مقایسه است اما به یه اندازه بادوام نیست و به همین دلیل نباید در معرض گرمای زیاد قرار گیرد نکته قابل توجه در مورد کفپوش لمینت این است که این کفپوش ها ضد آب نیستند به همین خاطر بهتر است که شما از لمینت در بازسازی مکان‌هایی مانند آشپزخانه و حمام استفاده نکنید، عمر مفید آنها ۱۰ سال می باشد.

کفپوش چوب پنبه ای

کفپوش های چوب پنبه یک گزینه نامناسب و البته سازگار با محیط برای بازسازی کف خانه با کمترین هزینه می باشد. نصب آسان این کفپوش از نصب کفپوش های چوبی بسیار آسانتر است یکی از نکات مثبت این کفپوش ها نرم بودن آنها نسبت به سایر کفپوش ها می باشد هرچند که این نرم بودن می‌تواند جوانب منفی نیز در بر داشته باشد از معایب نرم بودن این کفپوش ها می توان به راحتی خراشیده شدن و فرورفتگی آنها اشاره کرد.

بازسازی کف خانه با کمترین هزینه

بازسازی کف خانه با کمترین هزینه

سخن پایانی

ما در این مقاله در مورد بازسازی کف خانه با کمترین هزینه صحبت کردیم و گفتیم که انتخاب کفپوش مناسب و ارزان قیمت می تواند تاثیر بسیار زیادی در بازسازی کف خانه با هزینه کم داشته باشد بجز کفپوش هایی که ذکر کردیم کفپوش‌های کاشی و سرامیک و موزاییک نیز جزء کفپوش هایی هستند که بسیار ارزان قیمت می باشند. در مواقعی که شما به هر دلیلی قادر به عوض کردن کفپوش آن نمی باشید می‌توانید کفپوش های موجود را تعمیر کنید.

ارسال نظر