گروه معماری بنیستا

بازسازی مدرن ساختمان

اگر تمایل دارید در هنگام بازسازی ساختمان خود از ایده‌های نوین استفاده کنید و طراحی ساختمان خود را به‌صورت ساده و شیک انجام دهید، بازسازی مدرن ساختمان کاملاً مناسب شما است. اما جهت این بازسازی باید نکاتی را مدنظر بگیرید و از آن‌ها اطلاع داشته باشید. در ادامه مطالب بیشتری در این باره بیان خواهیم کرد. ‌همراه ما باشید:

بازسازی مدرن چگونه است؟

بازسازی مدرن ساختمان راهی جهت ایجاد تغییرات در ساختمان‌های قدیمی و ایجاد ظاهری مدرن و شیک در آن‌ها است. اگر شما بتوانید بازسازی مدرن ساختمان را به‌خوبی انجام دهید و به نکات مهم و ریز آن توجه کنید می‌توانید ظاهر ساختمان خود را به‌گونه‌ای تغییر دهید که گویی خانه خود را از نوساخته‌اید. به‌طورکلی شما با ایجاد تغییراتی در ظاهر بیرونی و درونی ساختمان خود می‌توانید آن را بازسازی کنید.

اگر شما در بازسازی مدرن با خصوصیات این سبک آشنا باشید، قطعاً می‌توانید بازسازی ساختمان خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. برخی از ویژگی‌های دکوراسیون مدرن شامل موارد زیر می‌شود:

  • پنجره ها در بازسازی ساختمان مدرن

معمولاً در بازسازی مدرن ساختمان از پنجره‌های بزرگ استفاده می‌شود. در این صورت می‌توان علاوه بر استفاده از نور طبیعی خورشید در طول روز، می‌توان یک ویو زیبا را برای ساختمان خود به ارمغان آورید. پنجره‌هایی که در این سبک استفاده می‌شوند تنها دارای یک قابل نازک هستند.

  • رنگ‌ها در دکور مدرن

همان‌طور که پیش‌تر نیز بیان کردیم سادگی در سبک مدرن حرف اول را می‌زند. به همین دلیل در این سبک از رنگ‌های بسیار ملایم و خنثی استفاده می‌شود. رنگ‌ها در دکور مدرن به‌عنوان تک کاربرد دارند و ترکیب چند رنگ با یکدیگر در این طراحی کمتر صورت می‌گیرد.

  • تزیینات

در این سبک جایی برای تزیینات شلوغ مانند گچ‌بری‌ها نیست. حتی در طراحی نما نیز این اصل رعایت می‌شود.

  • مینیمال بودن

امروز افراد بسیار زیادی بازسازی منازل مسکونی و ساختمان خود را به سبک مدرن انجام می‌دهند. زیرا این سبک علاوه بر زیبایی مینیمال، بسیار ساده است. شما باید این اصل را در انتخاب اکسسوری‌ها و چیدمان فضای خود نیز رعایت کنید و از ایجاد شلوغی در سالن پذیرایی و… بپرهیزید.

  • تغییر کف‌پوش‌ها

در این سبک بیشتر از کف‌پوش‌های لمینت استفاده می‌شود. زیرا این کف‌پوش‌ها علاوه بر ظاهر بسیار زیبایی که دارند، عایق مناسبی برای حرارت نیز هستند. اما شما می‌توانید در بازسازی مدرن ساختمان خود از سرامیک نیز استفاده کنید. اما استفاده از کف‌پوش‌های لمینت موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود.

  • سرویس بهداشتی و حمام به سبک مدرن

رنگ کاشی‌ها در دو بخش سرویس بهداشتی و حمام باید خنثی باشد. همچنین در این سبک از طراحی باید از شیرآلات براق که معمولاً از جنس کروم هستند، استفاده کنید.

همچنین بخوانید : بازسازی ساختمان اداری و تجاری

بازسازی مدرن ساختمان بنیستا

چند توصیه کاربردی درباره بازسازی مدرن ساختمان

شما می‌توانید بازسازی ساختمان خود را با راهکارها و ایده‌پردازی‌های بسیار متفاوتی انجام دهید که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • رنگ کردن ساختمان یا به‌کارگیری کاغذ دیواری‌های ساده و طرح‌دار به‌صورت ترکیبی
  • استفاده از قفسه‌های چوبی، پارتیشن‌ها و کتابخانه جهت جداسازی فضای داخلی منزل
  • استفاده از فضاهای پرت ساختمان مانند کنج ورودی به منزل یا فضای زیر راه‌پله
  • مرمت و بازسازی بخش‌های تخریب شده ساختمان
  • دکور حیاط‌خلوت با استندهای گل و میز و صندلی‌های چوبی
  • همچنین بخوانید : نمای کلاسیک رومی

هزینه بازسازی مدرن ساختمان

نیازی نیست که شما جهت بازسازی ساختمان خود هزینه‌های بسیار زیادی را بپردازد. به‌عنوان‌مثال جهت ایجاد تنوع در ساختمان خود می‌توانید بخشی از دیوارها را تخریب کنید و فضای داخلی خود را بزرگ‌تر نمایید. اما به‌طورکلی هزینه بازسازی مدرن کاملاً به هدف شما بستگی دارد و گاهی می‌تواند بسیار هزینه بر باشد و گاهی می‌تواند با کمترین هزینه ممکن، در ساختمان خود تغییراتی اعمال کرد.

بازسازی ساختمان خود را به ما بسپارید

همیشه توصیه می‌کنیم که در فرایند بازسازی ساختمان از مهندسان حرفه‌ای کمک گرفته شود و از نظرات کارشناسان و مجریان ماهر استفاده گردد. زیرا مهندسان و دکوراتیوهای معماری با دید بازتر و حرفه‌ای‌تری می‌توانند یک متد فوق‌العاده را برای ساختمان موردنظر پیاده‌سازی کنند. آن‌ها ایده‌های خود را مطابق با آخرین متدهای روز دنیا پیشنهاد می‌دهند.

اگر شما قصد دارید در بازسازی مدرن ساختمان خود از حرفه و تجربه معمارانه باتجربه برخوردار شوید، پیشنهاد ما به شما سپردن بازسازی ساختمانتان به مجموعه بنیستا است. در این مجموعه معماران و طراحان دکوراسیون کاردانی فعالیت می‌کند که می‌توانند بازسازی ساختمان شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. همچنین شما می‌توانید از مشاوره رایگان مشاوران بنیستا برخوردار شوید.

همچنین بخوانید : طراحی دکوراسیون داخلی 

سخن پایانی

اگر قصد دارید ساختمان خود را بازسازی کنید و یک فضای شیک و زیبا را به وجود آورید، انتخاب سبک مدرن می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. شما با بازسازی مدرن می‌توانید یک مکان شیک و جدید داشته باشید. اما بهتر است یا موضوع را بدانید که مشورت کردن با افراد کاردان و ماهری که در این زمینه دارای تجربه هستند می‌تواند برای شما بسیار عالی باشد.

گروه معماری بنیستا در خدمت شماست، شما می‌توانید جهت مشاوره و همکاری با این گروه حرفه‌ایبا کارششناسان ما در ارتباط باشید. امیدواریم مطالب مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.

ارسال نظر