گروه معماری بنیستا

بازسازی خانه در تهران با کیفیت تضمینی و تخفیف ویژه 

بازسازی خانه در تهران با توجه به اوضاع اقتصادی کنونی کشور ما نسبت به تعویض ملک و جابجایی آن مخصوصا در شهر تهران بسیار مقرون به صرفه تر است. اگر قصد بازسازی منزل خود در شهر تهران با کیفیت تضمینی و قیمت اقتصادی دارید، لطفا همین حالا با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و از تخفیفات ویژه این مجموعه فنی اطلاع کسب نماید.

چرا بازسازی خانه در تهران از فروش و تعویض آن به صرفه تر است؟

بازسازی خانه در تهران با توجه به نوسان های شدید قیمت، مخصوصا در زمینه ملک نسبت به فروش آن علاوه بر آنکه مقرون به صرفه است یک امر کاملا عاقلانه و منطقی می باشد. زیرا در جریان فروش منزل و یافتن منزل دلخواه معادل با پولی که از فروش ملک قبلی کسب شده است، به دلیل نوسانات شدید قیمت ارزش دارای شما نسبت به قبل کمتر شده و به این ترتیب متحمل ضررهای فاحشی در پروسه فروش منزل قدیمی و خرید منزل جدید خواهید شد.

اما در بازسازی خانه در تهران علاوه بر آنکه شما ضرر نخواهید کرد، بلکه با توجه به بازسازهای صورت گرفته به ارزش ملک خود نیز می افزاید.

همچنین در طی عملیات بازسازی خانه در تهران، این امکان برای شما فراهم است که منزل خود بر اساس سلیقه و ایده های دلخواه خود بازسازی کرده و در نتیجه دکوراسیون محل زندگی تان را متناسب با سلیقه خود طراحی نماید.

همچنین بخوانید : بازسازی خانه ۱۰۰ متری با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت

هزینه بازسازی خانه در شهر تهران چقدر است؟

هزینه بازسازی خانه در تهران نسبت به سایر شهرها به دلیل گران تر بودن مصالح و سایر هزینه های مربوطه دیگر، بیشتر است. البته ما می دانیم که شما هم مانند، هر شخصی دیگری قبل از اقدام و شروع به بازسازی این دغدغه را دارد که هزینه بازسازی خانه در تهران برایتان چه مقدار آب می خورد. ما نیز همچون شما یک مبلغ دقیق برای این منظور نمی توانیم برآورد کنیم. اما با بررسی خانه شما و میزان نیاز آن به بازسازی قادر به پیش بینی حدودی مبالغی که باید شما صرف بازسازی منزل کنید، هستیم.

البته خود شما نیز با در دست داشتن یک قلم و کاغذ و یاداشت قسمت های که نیاز به تعمیر و بازسازی دارند و همچنین قسمت های که شما تمایل به تغییر آن دارید، قادر به برآورد حدودی مخارجی که  برای این منظور باید صرف کنید، هستید.

لازم به ذکر است که عوامل زیادی وجود دارند که هنگام محاسبه حدودی بازسازی منزل باید مورد توجه قرار بگیرند. به عنوان مثال کیفیت متریال مورد نیاز برای تعمیر و تعویض و همچنین میزان هزینه ای که باید به پیمانکار بپردازید و موارد زیاد دیگر که باید همه آن ها را در محاسبات خود لحاظ کنید.

بازسازی خانه در تهران بنیستا

برای بازسازی خانه چه تغییراتی را می‌توان انجام داد؟

لازم به ذکر است که مفهوم بازسازی منازل مسکونی که اغلب بر روی منازل قدیمی و کلنگی انجام می شود، تعویض برخی یا همه تجهیزات به کار رفته در آن است. همچنین هر اقدامی که به منظور استحکام سازی و بالا بردن مقاومت بنا و مدرن کردن دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی آن انجام می گیرد در زمره عملیات بازسازی ساختمان قرار دارد.

به عبارت دیگر بازسازی خانه در تهران ممکن است شامل یک سری تغییرات جزئی و کوچک در نقاط مختلف آن بوده و یا آنکه در بردارنده تغیرات کلی و اساسی باشد. به نحوی که حتی شما را مجبور به اخذ مجوز برای بازسازی نماید.

اما به طور کلی هنگام بازسازی ساختمان، گزینه هایی که بیشتر از همه مورد توجه قرار دارد بازسازی دیوارها، بازسازی کف، بازسازی آشپزخانه، بازسازی و‌ نوسازی تاسیسات و بازسازی سرویس بهداشتی است.

به عنوان مثال در بازسازی و نوسازی دیوارهای ساختمان قدیمی که باید به واسطه افراد و مجموعه های وارد و متخصص در این حوزه انجام گیرد، تغییر رنگ آن ها بیش از هر چیز دیگری لازم به نظر می رسد.

پیمانکار معمولا بر اساس سلیقه و دستور شما بر اساس میزان بودجه ای که برای این منظور در نظر گرفته اید با استفاده از رنگ آمیزی و‌ یا دیگر شیوه های نوین نظیر کاغذ دیواری، سنگ آنتیک، پتینه، و غیره رنگ و طرح دیوارهای ساختمان کلنگی شما را تغییر خواهد داد. این گزینه تغیرات اساسی بر دکوراسیون داخلی منزل خواهد گذاشت.

همچنین بخوانید : بازسازی منازل مسکونی با برآورد قیمت + تضمین کیفیت

نتیجه گیری

بازسازی خانه در تهران امروزه بیشتر از سایر شهرها مورد توجه صاحبان منازل قدیمی و همچنین پیمانکاران قرار گرفته است. در عملیات بازسازی که معمولا بر روی منازل قدیمی و کلنگی صورت می گیرد، بدون فروش و خرید منزل، شما می توانید از منزل قدیمی خود بر اساس میزان هزینه ای که صرف می کنید، یک منزل مدرن و زیبا بسازید.

البته باید متذکر شویم که یکی از اقدامات مهم بازسازی ساختمان های قدیمی مقاوم سازی آن است. بنابراین شما علاوه بر زیباسازی منزل خود ایمنی آن را در فرایند بازسازی تضمین خواهید کرد.

ارسال نظر