گروه معماری بنیستا

نکات بازسازی ساختمان های اداری مطابق با قوانین ساخت و ‌ساز

نکات بازسازی ساختمان های اداری چکیده ای از مجموعه قوانین ریز و درشت است که شما هنگام بازسازی ساختمان های اداری باید به آن ها توجه کنید. رعایت این نکات در کیفیت، هزینه و زمان مورد نیاز برای انجام پروژه بازسازی تاثیرگذار بوده و مطمئنا نتایج بسیار مطلوبی را به همراه خواهد داشت. اگر قصد بازسازی ساختمان اداری خود را دارید و می خواهید این قصد شما با کیفیت بسیار بالا و قیمت مقرون به صرفه انجام گیرد، لطفا تا انتهای مطالب با ما همراه باشید؛ تا نکات ریز و درشت مرتبط به این موضوع را به شما یادآوری نمایم.

رعایت نکات بازسازی ساختمان های اداری

با کیفیت و هزینه آن دارای رابطه مستقیم بوده و به همین دلایل لازم است که رعایت شوند. بازسازی ساختمان های اداری به دلیل مراجعه مستمر ارباب رجوع برای انجام کارهای مربوطه، بیشتر از دیگر اماکن در معرض فرسودگی قرار گرفته و نیاز به بازسازی و مرمت دارد.

همچنین رعایت نکات بازسازی ساختمان های اداری علاوه بر آنکه منجر به افزایش زیبایی و به روز شدن آن می گردد بر روی افزایش بازدهی نیروی کاری نیز تاثیر مثبت می گذارد.

همچنین بخوانید : هزینه بازسازی ساختمان های اداری چقدر است؟

دیگر فایده رعایت نکات بازسازی ساختمان های اداری

در این است که، امروزه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و نکات بازسازی ساختمانی های اداری با رعایت اصول روانشناسی صورت می گیرد. به همین دلیل در خلق دیدگاه و تفکرهای نو بسیار موثر بوده و به طور کلی در روان و ذهن کارمندان اداری آن محیط اثرات مثبتی بر جای می گذارد. به هر حال بهره گیری از روانشناسی رنگ ها، طرح ها و متریال به صورت خودکار بر راندمان کار و به اوج رساندن آن موثر است.

تصویر نکات بازسازی ساختمان های اداری بنیستا

یکی از نکات بازسازی ساختمان های اداری

که این روزها از جانب کارفرما بسیار مورد توجه قرار گرفته، این است که یک سری فضاهای کوچکی به نام گلخانه یا پاسیو، برای قرار دادن انواع گل ها و گیاهان تزئینی در نظر گرفته می شود. فلسفه اصلی این اقدام، ایجاد حس شادابی و سرزندگی در محیط و فضای اداری است که این مورد نیز از جمله مواردی می باشد که بر راندمان کلی فعالیت کارمندان، موثر می باشد.

همچنین بخوانید : بازسازی ساختمان اداری در تهران به صورت کاملا حرفه ای و کم هزینه

مهمترین فلسفه بازسازی ساختمان های اداری چیست؟

همانطور که مستحضر هستید، این روزها زندگی بشر هر روزه در حال تحول بوده و براساس پیشرفت علم و تکنولوژی شرایط زندگی راحت تر و فنی تر می گردد. مثلا فناوری های که در ساختمان های امروزی، مخصوصا ساختمان های اداری به کار می روند، امکانات فوق العاده ای را در هم در اختیار ارباب رجوع و کارمندان قرار می دهد.

این امکانات، در کنار آسان کردن عرضه و دریافت خدمات، راندمان و بازدهی فعالیت های مذکور را بهبود می بخشد. معمولا ساختمان های قدیمی تر فاقد امکانات و تکنولوژی های مدرن امروزی بوده و به همین سبب، همانند ساختمان های مدرن و جدیدتر، نمی توانند در فرایند انجام فعالیت های اداری در راستای سود دهی بیشتر موثر واقع شوند.

همین امر کارفرما و دارندگان ساختمان های قدیمی را بر آن می دارند که اقدام به بازسازی ساختمان اداری مذکور کرده و تمامی تکنولوژی های به روز را در آن به کار ببرند.

همچنین بخوانید : طراحی دکوراسیون داخلی آژانس هواپیمایی با به روز ترین تکنولوژی

تصویر نکات بازسازی ساختمان های اداری بنیستا

به این ترتیب با توجه به موارد ذکر شده، می توان نتیجه گرفت که مهمترین فلسفه بازسازی ساختمان های اداری مجهز کردن آن ها به امکانات به روز و تجهیزات مدرن است. در واقع در بازسازی ساختمان های اداری، فناوری و تکنولوژی با هنر در آمیخته گشته و در پی آن رفاه بیشتر و حس بهتری را، هم برای کارمندان و هم برای ارباب رجوع به ارمغان می آورد.

مدت زمان لازم برای بازسازی ساختمان اداری چقدر است؟

همانطور که در مطالب قبلی نیز عنوان کردیم مدت زمان لازم برای بازسازی ساختمان اداری با رعایت نکات بازسازی ساختمان های اداری رابطه داشته و هر چقدر نکات بازسازی بیشتر رعایت گردد زمان مورد نیاز نیز کمتر می شود.

همچنین مدت زمان لازم برای بازسازی ساختمان اداری با میزان نیاز آن برای مرمت رابطه مستقیم دارد. به عبارت دیگر هر چقدر ساختمان قدیمی تر و کلنگی تر باشد؛ نیاز به بازسازی و مرمت بیشتری نیز دارد.

دیگر گزینه موثر بر مدت لازم برای بازسازی ساختمان های اداری نظر و خواسته کارفرما است. در واقع هر چقدر میزان حجم تغییرات بنای کلنگی برحسب تقاضای کارفرما بالا رود، زمان و همچنین هزینه مورد نیاز برای انجام کارهای بازسازی آن نیز زیادتر می شود.

نتیجه گیری

نکات بازسازی ساختمان های اداری موارد مهمی هستند که با رعایت آن ها، محیط و فضای ساختمان اداری با صرف هزینه و زمان کمتر مطابق با اصول کلی بازسازی بنا صورت می گیرد. در نتیجه فرایند عرضه خدمت برای کارمندان  و همچنین دریافت خدمت برای ارباب رجوع راحت می گردد. اگر تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با نکات بازسازی ساختمان های اداری دارید؛ می توانید همین حالا با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

 

ارسال نظر