گروه معماری بنیستا

دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن

امروزه دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن در دکوراسیون داخلی منازل طرفداران زیادی پیدا کرده است. به طور کل عده زیادی از افراد سعی می‎ کنند تا با به کارگیری روش‌های مناسب، اقدام به طراحی حرفه‌ای و متفاوتی نمایند. یکی از بخش‌هایی که به طراحی آن توجه زیادی می‌شود، آشپزخانه است.

هر مدل اپن آشپزخانه، طرح و مدل خاصی دارد که متناسب با طرح و دکوراسیون داخلی خانه، قابل تغییر هستند. در ادامه برخی از رایج‌ترین مدل‌های آشپزخانه بدون اپن که با طرح های متفاوت طراحی می شوند، معرفی شده است.

آشپزخانه بدون اپن چیست؟

آشپزخانه بدون اپن، محبوبیت زیادی بین ایرانیان پیدا کرده است. اپن، به معنی زیر زمین است و در آشپزخانه های مدرن به معنی فضای میان سقف و کف آشپزخانه است. به عبارتی در طراحی مدرن، امروزه چندان از اپن استفاده نمی‌شود. لازم است تا شما متناسب با طراحی اولیه، به بهترین روش به طراحی داخلی خانه خود بپردازید.

شما می توانید آشپزخانه خود را بدون اپن طراحی کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با طراحی آشپزخانه به صورت کامل آشنا کنیم. آشپزخانه به دو روش طراحی می شود. دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن زیبایی زیادی به خانه شما می بخشد.

بخش اصلی آشپزخانه

در این قسمت شما می توانید هر آنچه که در آشپزخانه نیاز دارید را از جمله: یخچال و فریزر، اجاق گاز، اجاق گاز، سینک و. را خریداری کنید. در این صورت می توانید تمام وسایل خود را طوری بچیند که نیازی به اپن نداشته باشد.

بخش فرعی آشپزخانه

شما می توانید با داشتن آشپزخانه اپن به چندین قسمت تقسیم شوید و از فضای مفید آشپزخانه خود استفاده کنید. به عبارتی می توانید آشپزخانه خود را طوری طراحی کنید که بتوان بخش های دیگر به آن اضافه کرد. مثلا می توان تراس را در آشپزخانه قرار داد تا کارکرد مناسبی داشته باشد.

در طراحی آشپزخانه بدون اپن از چه رنگ هایی استفاده می شود؟

طراحی آشپزخانه بدون اپن یک کار چالش برانگیز است زیرا طراحی به سبک مدرن و امروزی بسیار سخت تر است. طراحی مدرن و امروزی باعث می شود فضای داخلی آشپزخانه شما بزرگ تر نشان داده شود، اگر اپن در آشپزخانه ها قرار داده شوند، آشپزخانه شما کوچک تر جلوه می کند. این رنگ ها پرکاربردتر از بقیه می باشند.

به شما پیشنهاد می کنیم برای طراحی اپن آشپزخانه خود از رنگ های خنثی استفاده کنید. اگر آشپزخانه شما بزرگ است و می خواهید طرح کابینت های خود را در آن اجرا کنید، بهتر است رنگ های روشن تر و سفید و یا کرم را برای طراحی انتخاب کنید. اما اگر آشپزخانه شما کوچک تر است و می خواهید برای آشپزخانه خود طرح کابینت های زیادی اجرا کنید، می توانید از رنگ های تیره نیز استفاده کنید.

شما می توانید دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن خود را بدون اپن طراحی کنید اما قطعا به فضای زیادی نیز نیاز خواهد داشت. اپن آشپزخانه در فضای کوچک و در فضای بزرگ به خوبی جا می گیرد و آشپزخانه را زیبا می کند.

آشپزخانه در کدام قسمت خانه قرار می گیرد؟

شما می توانید آشپزخانه خود را در ارتفاع قرار دهید تا دید بیشتری داشته باشد و در کنار آن هم با کابینت های شیک و نورپردازی حرفه ای و مناسب می توانید فضای داخلی آشپزخانه را تکمیل کنید.

اگر می خواهید آشپزخانه خود را با طراحی بسیار شیک تزیین کنید ما به شما مدل های متفاوتی از اپن آشپزخانه در انواع مدرن و کلاسیک را پیشنهاد می کنیم. دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن بسیار ساده است. فقط کافی است تا اصول را در طراحی رعایت کنید تا دچار مشکل نشوید.

به عبارتی شما می توانید آشپزخانه خود را بدون قرار دادن اپن طراحی کنید. اما این بدان معنا نیست که نمی توانید فضایی برای خوردن غذا داشته باشید. شما می توانید یک فضای راحت برای استراحت و صرف غذا برای خود مهیا کنید.

بعضی از افراد علاقه دارند که برای خود میز غذا خوری یا حتی میز غذاخوری شخصی بسازند. برخی ها هم دوست دارند برای آشپزخانه، اپن را به صورت کشویی و یا برای میز کار، اپن را با شکل خاص خود طراحی کنند.

امروزه دکوراسیون آشپزخانه بدون اپن می تواند تاثیر زیادی در زیبایی منزل شما داشته باشد. به شما پیشنهاد می کنیم تا با بررسی دقیق، اقدام به طراحی کرده و از فضایی که در اختیار دارید، به بهترین روش استفاده کنید.

ارسال نظر